Zameldowanie 15:00
Wymeldowanie 11:00

Warunki rezerwacji i anulacji rezerwacji

Warunki rezerwacji i anulacji rezerwacji

Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania i anulowania rezerwacji.

I Sposoby dokonywania  rezerwacji.
Rezerwacji pobytu można dokonać poprzez:
a) przesłanie rezerwacji drogą e-mailową na adres recepcja@hotelartis.com
b) telefonicznie pod numerem 84 677 22 00
c) przesłanie rezerwacji fax-em 84 677 22 44
d) przez stronę internetową
e) za pośrednictwem portali rezerwacyjnych, takich jak np. Booking, HRS itp.
f) osobistą wizytę w Recepcji Hotelu

Po dokonaniu rezerwacji każdorazowo Hotel na wskazany przez Gościa adres e-mail lub nr fax-u prześle pisemne potwierdzenie rezerwacji.

II Warunki rezerwacji i anulacji dla Gości indywidualnych.
1. Rezerwację uznaje się za gwarantowaną z chwilą dokonania przez Gościa/Firmę przedpłaty za pobyt w Hotelu, zgodnie z deklarowanym czasem pobytu lub z chwilą podania numeru karty kredytowej. Rezerwacja gwarantowana zachowuje swoją ważność do końca doby hotelowej w dniu wyjazdu Gościa.
W celu zagwarantowania rezerwacji prosimy o podanie nr karty kredytowej, datę jej ważności, kod CCV oraz nazwisko okaziciela karty lub dokonać przedpłaty w wysokości wskazanej przez Hotel na konto bankowe: Bank PKO BP 20 1020 3378 0000 1802 0157 6396 Park Sp. z o.o. Sitaniec 1, 22-400 Zamość
2. Rezerwację uznaje się za niegwarantowaną w przypadku dokonania jej poprzez jeden z kanałów rezerwacji wymienionych powyżej w podpunktach a) – d) bez dokonania przedpłaty za dany pobyt. Rezerwacja niegwarantowana zachowuje swoją ważność do godz. 18.00 w dniu przyjazdu Gościa. Podczas meldowania się  Hotel pobiera gwarancję płatności w postaci preautoryzacji karty kredytowej lub zaliczki gotówkowej.
3. Do godz. 18:00 obowiązuje bezpłatna anulacja dla wszystkich kanałów rezerwacji. Po godz. 18:00 pobierana jest należność za 1 dobę gwarantowanej lecz nieanulowanej rezerwacji.
5. W celu otrzymania faktury VAT tytułem dokonanej przedpłaty prosimy o podanie pełnych danych: nr NIP, dokładnego adresu oraz nazwy firmy.

III Uwagi i reklamacje:
Wszelkie uwagi i reklamacje związane z rezerwacjami oraz dotyczące pobytu w Hotelu należy kierować na adres e-mail Kierownika Recepcji - recepcja@hotelartis.pl.

IV Ochrona danych osobowych:
Wprowadzone dane Gości, zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, mogą być przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji.

*Informujemy, iż we wszystkich pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Palarnie znajdują się w wyznaczonych miejscach

Będzie nam bardzo miło gościć Państwa w naszym Hotelu, zachęcamy do stałego korzystania z naszych usług.

newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij