Zameldowanie 15:00
Wymeldowanie 12:00

Bezpieczny Artis

#bezpiecznyartis

Na tę chwilę czekaliśmy prawie dwa miesiące! Od 4 maja, zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Rozwoju otwieramy część hotelową naszego obiektu. Tym samym uruchamiamy akcję #bezpiecznyartis, bo bezpieczeństwo w obecnej sytuacji to najważniejsza kwestia i najczęściej powtarzane słowo w każdym zakątku kraju i świata!
 
BEZPIECZNY TEREN
  • zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Rozwoju w naszym obiekcie może przebywać 124 Gości hotelowych;
  • na terenie obiektu mogą przebywać wyłącznie zakwaterowani Goście, pracownicy oraz dostawcy, każda osoba jest zobligowana do dezynfekcji rąk za pomocą środków dostępnych przy wejściu na teren obiektu;
  • zwiększamy częstotliwość dezynfekcji dużych powierzchni, ogólnodostępnych toalet, wind, a także miejsc dotykowych takich jak: klamki, przyciski, lady Recepcji i baru;
  • do odwołania pozostaje zamknięta Restauracja Esencja, SPA & Wellness, Klub Malucha, Klub Juniora oraz Klub Absens Carens.
 
BEZPIECZEŃSTWO PERSONALNE
  • wszyscy pracownicy przed rozpoczęciem pracy myją i dezynfekują ręce. Osoby z niepokojącymi objawami zobligowane są do pozostania w domu w celu obserwacji;
  • stanowiska pracy wyposażone są w płyny dezynfekujące, a każdy z pracowników przestrzega przyjętych procedur związanych z regularnym myciem i dezynfekcją rąk, a także dezynfekcją stanowiska  pracy;
  • pracownicy są przeszkoleni w postępowaniu w przypadku podejrzenia zarażenia COVID-19 u osoby pracującej lub Gościa;
  • w Hotelu ustalono procedury, a także wyznaczono miejsce przeznaczone do izolacji takiej osoby do czasu przyjazdu pomocy sanitarno - epidemiologicznej.
 
BEZPIECZNA RECEPCJA
  • w Recepcji została wyznaczona linia pozwalająca na bezpieczną odległość pomiędzy Gościem, a Recepcjonistą;
  • przy Recepcji może znajdować się tylko jedna osoba, pozostałe oczekujące osoby powinny zachować dystans 2 m;
  • Recepcjoniści wyposażeni są w przyłbice i jednorazowe rękawiczki;
  • materiały związane z meldowaniem Gości ograniczone są do bezwzględnego minimum;
  • lada Recepcji dezynfekowana jest po każdym Gościu; 
  • przekazywana karta do pokoju jest dezynfekowana przed podaniem jej Gościowi, a także po oddaniu jej przez Gościa przy wymeldowaniu; 
  • terminal płatniczy jest dezynfekowany po każdym użyciu;
  • faktury przekazujemy naszym Gościom w wersji elektronicznej.
 
BEZPIECZNE POKOJE
  • każdy pokój jest generalnie sprzątany i wozonowany po pobycie każdego Gościa;
  • przykładamy szczególną wagę do dezynfekcji takich elementów jak: klamki, włączniki, czajniki, piloty do klimatyzacji i tv, uchwyty i wieszaki, blaty biurek, stolików nocnych, oparcia, baterie łazienkowe, sedesy, przyciski w toaletach;
  • podczas pobytu pokoje są sprzątane tylko na życzenie Gościa przekazane w Recepcji Hotelu;
  • Gości prosimy o nie używanie suszarek; 
  • sekcja służby pięter wyposażona jest w jednorazowe rękawiczki i maseczki;
  • szlafroki, ręczniki i pościel  prane są i dostarczone w reżimie sanitarnym;
  • materiały informacyjne ograniczone są do absolutnego minimum, pełne informacje dostępne są na naszej www, a dostęp do nich ułatwiamy przez udostępnienie QR kodu.
 
BEZPIECZNA RESTAURACJA
  • przed wejściem do Restauracji i na barze ustawione są płyny do dezynfekcji rąk;
  • zrezygnowaliśmy całkowicie z bufetów, dania serwujemy do stolików;
  • Goście zobowiązani są do utrzymania 2-metrowego dystansu i dezynfekcji rąk przed wejściem do Restauracji;
  • Goście do momentu zajęcia miejsca przy stoliku nie powinni zdejmować swoich maseczek;
  • przy jednym stoliku może przebywać rodzina lub osoby z jednego gospodarstwa domowego;
  • stoliki ustawione są w bezpiecznej 2-metrowej odległości;
  • stoliki dezynfekujemy po każdym Gościu, na nich ustawiamy napis "ZDEZYNFEKOWANE";
  • kelnerzy zobowiązani do regularnej dezynfekcji rąk;
  • Restaurację regularnie wietrzymy;
  • dania przygotowywane są z zachowaniem wszystkich wymogów bezpieczeństwa przez personel przeszkolony szczególnie w tym względzie.
 
DROGI GOŚCIU, LICZYMY NA CIEBIE
  • przed przyjazdem upewnij się o tym, czy stan Twojego zdrowia nie zagraża otoczeniu. W przypadku podejrzeń jakiejkolwiek infekcji do Twojej dyspozycji jest możliwość bezpłatnej anulacji swojego pobytu do 18:00 w dniu przyjazdu;
  • podczas pobytu zachęcamy do :
    • częstego mycia rąk i ich dezynfekcji (także po wejściu do Hotelu),
    • zachowywania bezpiecznej odległości w kontaktach osobistych,
    • zastąpienia uścisku dłoni na powitanie szczerym uśmiechem.
 
JEŻELI PODCZAS POBYTU ZAUWAŻYSZ U SIEBIE OBJAWY INFEKCJI
  • nie opuszczaj pokoju;
  • powiadom o tym fakcie Dyrektora Hotelu - tel. 782 120 120;
  • powiadom najbliższą Stację Sanitarno - Epidemiologiczną - tel. +48 84 627 10 59
  • w przypadku pogorszenia stanu zdrowia powiadom pogotowie 999 lub 112 i poinformuj oddział o podejrzeniu zarażenia COVID-19
 
 
newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij